יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

יום שלישי

בת ים: מאות בחגיגה המרכזית של חג הגאולה




למעלה ממאתיים מתושבי העיר בת-ים, אנשים, נשים וטף, הגיעו אמש (מוצאי שבת) להתוועדות המרכזית של העיר, שחתמה שורה של התוועדויות שכונתיות לרגל חג הגאולה, שהתקיימו בימים האחרונים.

כבר בערב יום י"ט כסלו, נערכו ההתוועדויות במרכז "אור הגאולה" הפועל באיזור התעשיה ע"י הרב דוד חכימאן, וכן ב"בית משיח" הפועל בדרום העיר ע"י הרב מאיר אבוטבול, זאת לצד שורה של התוועדויות בשיעורי התניא, בתי הכנסת השונים והישיבות.

במהלך השבת התקיימו מספר התוועדויות, נוסף על ההתוועדויות הרגילות בבתי כנסת חב"ד נערכו שני התוועדויות מרכזיות שסחפו עשרות אנשים, נשים וילדים רבים בליל השבת כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.
במוצאי השבת, הגיעו חסידי חב"ד והמקורבים לכינוס חגיגי והתוועדות מרכזית שנערכה באולמי המועצה הדתית של בת ים.

את האירוע פתח המנחה הרב טובי והבה, בדברי הסבר על החג ומשמעותו. לאחר מכן דיבר הרבשניאור שניאורסון, שליח הרמת אביב ומחבר הספר "אחדות בתורה" על עניני דיומא. הרב אריה קירשנזפט שפתח לאחרונה בית חב"ד בצריפין שיתף את הקהל במספר נפלאות וסיפורים מפעילותו.

מר אורי בוסקילה, ממלא מקום ראש העיר בת ים, הנוהג להשתתף באירוע מידי שנה, הביא את ברכת העיר והעיריה למעמד.

אחד מהנואמים המרכזיים, שהוזמן לערב זה, הרב הרב גידי שרון, שבעברו שירת כטייס בחיל האויר וכיום עומד בראש מכון "אוצרו של משיח". הרב שרון סיפר על הדפסות התניא הייחודיות בנהר פרת, בעירו של אברהם אבינו ובמקום "ברית בין הבתרים".

לאחריו עלה לשאר דברים, הרב זמרוני ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים. שסיפר על מעלות לימוד החסידות, לצד האמונה האיתנה בנבואות הרבי שליט"א מלך המשיח, תוך שהוא משלב בדבריו מופתים וניסים מנפלאות הגאולה. דבריו הסתיימו במעמד של "קבלת המלכות" והכרזת "יחי" של כל הקהל שעמד על רגליו.

הנואם המרכזי השני לערב זה, הוא הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד בראשון לציון, ששילב בדבריו בין מעלת דור השביעי לסגולות ספר התניא ועורר את הקהל להיות שותפים במעשה ב"מבצע חנוכה".

את הנאומים חתם, הרב בנצי פרישמן במספר מילים אודות פעילות גן חב"ד שנפתח בחודשים האחרונים בעיר.
לסיום התקיימה הגרלה ומכירה פומבית על חנוכיות מהודרות.










0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה